onsdag 25 mars 2009

Paris

I vår skall vi åka till Paris.
Jag fick det i tidig födelsedagspresent av min älskling.
Och nu när jag smuttar på lite rosévin kan jag inte sluta att tänka på hur fantastiskt det kommer att bli.
Jag kommer att spendera min 29årsdag i Paris.
Som är så fint.
Jag tycker att Paris är underbart.
Det kommer att bli en riktigt bra vår.
Nu hoppas jag bara att vi får låna den där lägenheten.
Jag hoppas att vi får möjlighet att gå till tobaksmuséet, det moderna muséet och kanske Louis Pasteur´s lägenhet.
Det skulle vara fint.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Lyxigt! Du ska få en jättefin baguette av oss i födelsedagspresent att ta med. Stella kan pyssla ihop en basker. Det blir fint det!

t.b.f.t.e. sa...

Det låter perfekt. Så kan jag ta på mig min randiga favorittröja med båtringning. En upplevelse utan dess like.

Unknown sa...

Lyllos dig!Fast faktiskt är jag inte jätteavis. Jag ska njuta av våren på vår uteplats i vårt nya fina hus. Det är också lyxkänsla!