fredag 13 mars 2009

Mancold

Nu börjar det bli långdraget, det här.
Efter att ha frustat snor hela natten var jag tvungen att botanisera på apoteket.
Jag har köpt dubbelverkande nässpray. Känns inte det high-tech?
Jo.
Den verkar dessutom fungera någorlunda bra. Dock inte helt vattentät.
Men jag är svag idag. Fy fan vad jag är svag idag.
Känns inte helt bra att sjukskriva sig från jobbet.
Även om min moral inte är stark som sten så hade det varit bra att jobba lite.
Te, cognac, kofta, under en filt, tittandes på tv. Så ser min dag ut.
Låter det som en fredag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

En likadan fredag som min... :(

Josefine sa...

Det är fint med människor som verkligen går upp i sina förkylningar och lever ut dem. Som din bror ungefär. Som du nu. Krya på dig!

Anonym sa...

Du och din bror alltså! Vill bara tala om att den förkylning dödar inte.

dorro