onsdag 17 juni 2009

Hets

Nu har det börjat.
Stressen över att försöka få tag i en så billig biljett till Roskildefestivalen som möjligt.
Jag letar ivrigt bland annonssidorna.
Jag har till och med skrivit en limerick och skickat till nöjesguiden.
Det var lite jobbigt eftersom jag inte var helt nöjd.
Den var urusel.
Det som är lite bra nu är att priserna har börjat sjunka.
Men å andra sidan är det bara för att det är så få biljetter sålda.
Det är ju alltid roligt om det är mycket folk där.
Hoppas bara att jag får tag i en biljett och att det sedan säljer slut.
Men om 11 dagar smäller det.
Eller ja, 12 blir det ju för min del eftersom jag kommer att missa första dagens uppvärmning.
Tips om billiga(re) biljetter mottages med öppna armar.

1 kommentar:

Daniel sa...

Köp en åt mej oxå!

Vill supputa i leran å ta med gänget från finland!