söndag 6 mars 2011

söndag

Vilken söndag jag har haft idag.
Jag sov till sent.
Det första jag gjorde när jag gick upp var att klä på mig och gå till affären.
Jag köpte lite frukt, varmrökt makrill, chips och läsk.
Jag dricker ju nästan aldrig läsk, såvida jag inte är sjuk.
Och idag var jag inte sjuk.
Sen har jag varit hemma och kollat på några episoder av Miami Vice.
Jag är inne på andra säsongen nu.
Det är av blandad kvalitet.
Men jag har blivit så himla förtjust i "Manny".
Han säger aldrig någonting men han är väldigt söt.
Så himla 80-tal med stort burrigt hår med färgglada byxor.
Och så är jag lite nervös eftersom jag har skrivit någon form av kärleksförklaring på facebook.
Jag hoppas att det leder till någonting.
Annars har jag påverkat mitt sociala liv på ett lite delikat sätt.
Något sunkig söndag med lite känslor och fin musik.
Jag är mycket nöjd!

1 kommentar:

Johanna sa...

hohoho, bump på updatering på fejjanfriandet tack, bloody tease! så komedi och så spännande på samma gång. och inte allen-komedi, utan cocker spaniel-komedi - MEN, på ett bra sätt.
keep up the good, mate. (när alla hipsters flockas här pga bloggfrossas tv4-folklighet, menar jag :P )