torsdag 19 november 2009

många minuter är räknade

Jag har sagt det tidigare.
Och egentligen menar jag det.
Det är bara det att jag har svårt att leva upp till det.
Jag ska ta mig i kragen med det här jävla textproducerandet.
Inspirationen saknas.
Den är svår att finna.
Men jag gör mitt yttersta.
Och jag har mycket som ligger och pyr men det vill inte brinna.
Inte än.
Men snart önskar jag skriva ett monsterinlägg som ni inte kan släppa efter en skumläsning.
För övrigt blir min nästa text min 150:e.
Inte illa.
Ändå funderar jag på om inte den första var den bästa.
Då kan det vara illa.
Men jag har inte bestämt mig än.

3 kommentarer:

mikebike sa...

Du borde läsa räddaren i nöden. Jag läser den nu. Fan vad du skulle gilla den. Jag garanterar att du kommer älska den och jag kräver att du läser den.

Proust... bah... vilket jävla sisyfosarbete.

t.b.f.t.e. sa...

Hahaha, ja, ibland är det inte roligt med Proust. Ditt tips kanske får bli nästa bok för mig då. Har hållit i den många gånger. Boken alltså. Men aldrig slagit till... Uppskattar för övrigt din tanke om Proust och Sisyfos.

Hälsporren sa...

"Ligger och pyr men vill inte brinna"... Snygg allegori.